It's me

It's me

Friday 27 November 2015

worst

Hi all.

the moment i write this post, i feel so bad.
Really bad

Why i'm saying this?

Cause i feel so stress at the moment.
Have you ever felt to cry out loud, but it seems you can't?
Some said, it is because you are in a great pain. 
the worst ever!

Why, why and why?
- Jauh dari Allah mungkin!

Ohh serabutnya kepala!

At the age of late 20th, you belum ada career yang stable! 
it was horrible!

at the age of late 20th, you punya saving masih ciput.
Hutang bukan main banyak..
Harta?
Oh nasib lah baik diri ini adalah harta yang terlampau2 bernilai!
kalau tak.. Apa pun tak de.

Aku nk kehidupan sederhana dan bahagia
- Aku rasa memang aku tengah dapat sekarang ni kehidupan yang memang sangatlah sederhana. Tapi bahagia tu....??
- no answer! (macam 50-50 je)

Tak bahagiakah aku?
- Tak pasti hummm

So, sekarang ni apa masalahnya??
- Bila kau betul2 terlupa dgn pasword fb, nk retrieve semula, ohh mai.. pasword segala email untuk fb yang ko buat since zaman tok adam dlu dah tak kau ingat passwordnya! over than 5 years already kau..! henpon rosak,. number phone kesayangan dah expired, apa lagi.. Ohh dgn belum dapat kerja, boifren tak da, calon suami pun tak hade.. ape lagi.. Ohhh SADIS.. Macam orang jatuh tertimpa batu bata!!

kenapa kesian sangat dengan aku ni.
- KIFARAH

Ye, sebab atas dosa2 yang kau selalu buat, lepastu sebab ko ade salah dengan orang lain.

Semua ni akan berlalu nanti..
Tapi how to fix it????
Ya Allah tolonglah aku cari jalan penyelesaian semua ni.
Bagilah aku kesungguhan untuk atasi semua ni.
Kuatkan semangat aku,
Kembalikan semula segala motivasi aku yang dah lenyap tu


Surely aku tengah buntu 
uwaaaaaaaa 
-menangis pon tak de guna......
nangis memang tak ada gunanya



No comments:

Post a Comment